التخطي إلى المحتوى
أجر ياسمين صبري في برنامج رامز تحت الثلج يثير الجدل

أثار أجر ياسمين صبري الفنانة المصرية المشهورة الذي تقاضته في برنامج رامز تحت الثلج المذاع في أول أيام رمضان 2018 – أثار- جدال كبيرًا بين المتابعين من الجمهور العربي لبرنامج رامز جلال الشهير رامز تحت الثلج حيث قال البعض إن ياسمين صبري حصلت على 60 ألف دولارا للظهور في حلقة برنامج رامز تحت الثلج وأن هذا الأجر ضخم للغاية وعلى التمثيل الذي قامت بتمثيله إذ يعتقد أنصار هذا الرأي أنها كانت تقوم بالتمثيل أنها متفاجئة وظلت تقول الكلمة الاسكندرانية الشهيرة ” أحيه”.

الأجر الذي حصلت عليه ياسمين صبري لم يعلن رسميا

من أهم الانتقادات التي وجهت للفنان رامز جلال وياسمين صبري أن الأجر غير معروف وكان هناك انتقادات أخرى أهمها أنهم وصفوا حلقة ياسمين صبري عبارة عن “استسهال”، و ” دون المستوى”. #رامز_تحت_الصفر واللي استضاف فيها الفنانة ياسمين صبري. *ملخص الحلقة: 16 ألف أحيه من الفنانة ياسمين صبري وسباب مثل يـ يا واد وياولا ممزوجة بالميوعة واللزاجة اللي توجع البطن.

أولًا- المكياج مبذول فيه مجهود طبعًا، لكن من الذي يجسده رامز جلال فهذا ليس وجه الكابتن كوبر، فواضح أن كوبر فجأة ابيض واحمر وشه معمول بالفيجتار الحار تقريبًا! ومنطقة الدقن بقى حكاية مالهاش أي علاقة بدقن كوبر على فكرة.

وأي حد بيفكر هيفقس إن فيه حاجة غلط طبعًا وإنك ممكن تكون شبيه لكوبر أو حد بيحاول يقلده، لكن ياسمين بس وضيوفك يا رامز هم اللي مش هيفقسوا اللعبة عشان المركب تمشي، بالاضافة إلى اللغة اللي كان بيستخدمها رامز دي لغة ايه “قرنبيطوس”و”زورو” يعني استظراف يخلي الواحد يقفش إنه مزيف بسهولة جدا، ثانيًا- إيحاءاتك الجنسية كانت سخيفة أوي يا رامز ومش بتضحك، يعني لما قولت لكابتن مجدي عبدالغني يركز في الكرة اللي في الأرض مش أي كرة تانية، ولما قولت إن ياسمين ملبن وعمود إسكندراني وفخر صناعة مصر و….. فين الضحك فين الضحك؟!

رامز تحت الصفر الحلقة الثانية
رامز تحت الصفر

ثالثُا- ياسمين صبري غالبًا مربين نمور ودب في بيتهم تحس إنها كانت خايفة من كلب بلدي بيهوهو مش خايفة من نمرررررر أو دُب هيفترس أي حد قدامهم، لا نافعة في الدلع ولا في الخوف يا أمي، رابعًا- هو كابتن مجدي بيعمل إيه هناك؟! إيه الإضافة العظيمة اللي هو عاملها دي للبرنامج، حقيقي لو منتجنا كابتن مجدي مش هتفرق كتير. الغريب إن رامز بيقول لو قالوا رامز انتهى قول لهم ده عندها، لكن حقيقي #رامز_جلال المرة دي تحت الصفر وممكن يكون انتهى بجد؛ لأنه مافيش أي جديد في اللي بيقدمه ولا في اجتهاد حتى في حبك اللعبة!

اقرأ أيضًا هنا

من هي ياسمين صبري المصنفة ضمن أجمل 100 امرأة على العالم ؟

المصدر: نجوم مصرية

عن الكاتب

انور صلاح

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *